Nyårsrevyn Skrattsalva

I år jobbar jag på nyårsrevyn Skrattsalva som har premiär på Skandiateatern i Norrköping den 6/1 -12. Mycket ska ordnas med att skriva manus, marknadsföra, ordna med kläder, fixa musik och repetera förstås.

Ikväll ska jag iväg och repetera på ett par låtar som ska spelas in som bakgrunder för tyvärr finns det inte ekonomi att ha livemusik under föreställningarna hur mycket jag än skulle vilja det. Men får jag till det i framtiden så blir det så! Det här är ändå min första egna produktion (i samarbete med Choppevent som har Skandiateatern).


I ensemblen är: Lars Fager, Anders Håkansson, Elin Ringborg, Mattias Schönbeck, jag och T-dans.

Bra gäng! Jag är jätteglad att arbeta med dom.

Ha det!
//Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0