Min fina dotter Linnéa

Jag är en stolt mamma till Linnéa, 15 år som har en spännande framtid framför sig! Det är snart dags för hennes gymnasieval och att det är svårt att välja kan jag förstå!

Hon har varit på PRAO i 2 veckor nu och den måste vara svårslagen. Första veckan var hon på Bonniers och på Make Up Stores huvudkontor i Stockholm. Hon fick bl.a. vara med vid plåtningen av omslaget till nästa Veckorevyn och så intervjuade hon bl.a. IDOL Molly med "pest eller kolera" -frågor.

Den här veckan har hon varit på Folkbladet i Norrköping och även här fått göra riktiga intervjuer som publicerats i dagens papperstidning (inte på nätet). Hennes kommentar om yrket är att det här är skitkul! Så, vem vet , hon kanske satsar på att bli journalist:)

...eller sångerska!

Här kan ni lyssna på när hon sjöng "Rör vid min själ" vid Unga begåvningar konserten förra helgen.
http://www.youtube.com/watch?v=ww-sjNTkF_k


En höstfin bild på min dotter Linnéa Källström

Ha det gott!
//Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0