Från Elvis till Dolly -light

Var på premiären av Par i trubbel på Skandiateatern i Norrköping. En superkul fars skriven av Niklas Angerborn som även regisserat den och stod på scenen. Folk skrattade så taket i salongen nästan lyfte:)

Har också tittat på när Linnéa gick en sko-modevisning. Oj vad stylad hon var. Sa själv att hon inte kände igen sig i spegeln!

Dags för mig att sova, för även om man får en extra timma inatt så blir det en intensiv dag imorgon. Ska spela med Stefan Wikström på Birka Paradise och en lightversion av vår show "Från Elvis till Dolly". Extra roligt är att min kärlek Mats, Linnéa, hennes kompis Becca, min pappa Ebbe och Stefans fru Anna ska med. Sist vi gjorde en liknande resa var det superkul och så nu blir det repris på det!

Här är en bild på mig och Mats, mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0