Blandad sommar

Carina Perenkrantz, Pontus Helander, Lotta Källström, Anders Håkansson, Johan Klarbrant & Denny Lekström
Kråkholmsgängets glädjeskutt mellan repetitioner, skrivande av revynummer och uppträdanden för Turkietresors resenärer.

Majsan & Greta
Majsan (Lotta Källström) och Greta (Carina Perencrantz) var också med på resan.

Kvällsunderhållning, Lotta Källström
Kvällsunderhållning. Himla kul resa som arrangerats av Turkietresors Reidar Svedahl.

Linnéa Källström & Mergim Mirena
Min dotter Linnéa har börjat spela tillsammans med jätteduktiga gitarristen Mergim Mirena. Unga och lovande!


Så har jag gjort en turné för CRAMO där jag hamnade långt uppe i Norrland.
Dom var överallt renarna:)


Här är jag vid Stora Sjöfallet, tog en extra tur 20 mil norrut från Gällivare under en ledig dag och fick se så mycket renar och vacker natur att jag satt och gapade i bilen.


CRAMO i Gällivare bjöd på häftigt ljus kl 23 då regnmolnet drog förbi och midnattssolen lyste upp allt.


Glada människor var man än kom, här är jag i Umeå.


Lite gästartister, även detta i Umeå.


Födelsedagsfirande för min Linnéa som blev 15 år. 9 pers fick plats i min nya soffa:)


Mera fina släktingar fick plats när Linnéa firades.

Linnéa Källström & Lotta Källström
Linnéa & jag under en fotosession i en sopcontainer.

Lotta Källström
White trash...


Så var vi på en superkul spelning på Ydre Countryfestival

Ydre Countryfestival Johanna Fällman Lotta Källström
Johanna Fällman & jag

Lotta Källström fotas med några ur publiken på Ydre Countryfestival
Bäst att hålla i hatten när man fotas med några i publiken


Jag kommer lägga upp mer sommar här, för mycket roliga spelningar och annat roligt har hänt!
Må gott!
//Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0