In i studion

Nu har jag kommit till Gävle för att påbörja inspelningen av min CD. Till skillnad från den förra skivan som bara innehöll 2 egna låtar är jag modigare denna gång och petar in 7 egna. För visst blir man lite känslig och mycket självkritisk när det handlar om det man skrivit själv, fast efter den goda respons jag fått från första skivan så är det bara att köra...


Skål för det här projektet...i Cola förstås;)

Jag har lyckan att samarbeta med några kanonduktiga musiker, Mats Forsberg på trummor, Johan Blohm på piano, Göran Holmberg på bas, Jonas Göransson gitarr och Ulf Holmberg på gitarr. Studion är Kenneth Skoglund:s och med honom vid reglagen blir det kanonljud:) Kolla bara här: http://www.svd.se/kulturnoje/nyheter/emmy-statyett-till-kenneth-skoglund_109173.svd


Annars handlar mycket om detta just nu:

Kakel o inredning......

Har köpt en lägenhet i Norrköping som är i största behov av rustning. Ser fram emot resultatet, men himlar så dyrt det är! Bara ut och jobba mer;)

Ha det bra!
Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0