Hemma igen

Min vän som fått ett åderbrock i hjärnan som jag skrev om i ett tidigare inlägg har fått komma hem från sjukhuset efter en lyckad operation och bra återhämtning. Så himla skönt, tack och lov att det gått så bra!

Själv har jag varit i Uddevalla & Skövde med Cramokampen den här veckan. I dag spelade jag i varuhuset Gränden i Linköping, sen blev det långfika på Dahlbergs café som Jessica och en kompanjon ska ta över efter Ragnar Dahlberg & hans fru Gun-Britt.


Här är en bild på Jessica, Ragnar & mig från sommarens allsång. (Hmm kanske jag ska klippa lugg igen...)

Det är för vackert vårt avlånga land när det fullkomligt blommar över av vitsippor! Man ser mycket vackert utmed vägarna alltså och något annat trevligt med turnén är alla goda frukostar:) Det händer nästan aldrig att man har alla godsaker hemma för en brakfrukost, utan det blir mest likadant om det nu blir något alls...


Man står sig bra på en hotellfrukost.

Nu har jag en ledig helg hemma innan jag drar iväg och stannar borta i 3 veckor. Min syrra Beatrice kommer bo hos mig och ta hand om katten då jag är iväg. Så himla smidigt det blev!

Ha det gott! //Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0