Nattarbete

Igår var det fixardag i båthamnen för alla som hyr båtplats. Jag kom när det hade börjat och fick några sköna timmar ute i det underbara vädret. Det syns på min näsa idag för den är helt röd... Under 10 år har det diskuterats att bodarna behöver målas och äntligen...igår blev det gjort. Jag var med och målade en av dom och det tog bara 45 minuter, alltså en väldigt lång startsträcka för så snabbt avklarat jobb;)


Det går undan att måla när man är några som hjälps åt.

Idag spelade vi bingolotto hemma hos syrran Camilla som fyllde år. Brukar aldrig göra det men i kväll var Mats med och spelade i programmet så på sätt och vis var han med hemma hos oss men inte fysiskt...

Under natten hade jag ett riktigt nattarbete då jag gjorde en hemsida till Linnéa. Hon har en hel del roliga spelningar och förfrågningar på sång till bröllop m.m. och då är det alltid bra att hänvisa dit. Tiden bara flyger iväg när man jobbar vid datorn och jag kom inte i säng förrän kl 5 på morgonen! Hemsidan är inte riktigt klar, men den ligger uppe och mer material kommer till efter hand. www.linnea-k.com


Den här fina bilden på Linnéa som min syster Felicia tagit fick bli grundbild på hennes hemsida.

Ha det gott! //Lotta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0